Klachtenregeling
Jouw winkelwagen is nog leeg.
-
{{ item.product.name }} Aantal: {{ item.quantity }}
€ {{ formatPrice(item.original_line_price) }}€ {{ formatPrice(item.product.promotionPrice * item.quantity) }} € {{ formatPrice(item.line_price) }} - +{{ cart.items.length - 5 }} items meer
Subtotaal: € {{ formatPrice(cart.subtotal) }} Verzendkosten: € {{ formatPrice(shippingCost) }} Creditcard kosten: PayPal kosten: Betaalkosten: € {{ formatPrice(paymentCost) }} Actiekorting: - € {{ formatPrice(cart.promotion_extra_discount + cart.offer_discount) }} Korting ({{ cart.promotion_code.promotion }}): - € {{ formatPrice(cart.promotion_code_discount) }} Totaal: € {{ formatPrice(cart.total_price - cart.promotion_discount) }}
Direct afrekenen Direct afrekenen Bekijk je winkelwagen
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.